• Start
  • Kategorie
    • Nauka
    • Technologie
    • Medycyna i zdrowie
    • Astronomia i fizyka
    • Ekologia
    • Komputery
    • Motoryzacja
    • Architektura
    • Koncepcje
    • Twórczość i sztuka
  • Redakcja
  • Start
  • Kategorie
    • Nauka
    • Technologie
    • Medycyna i zdrowie
    • Astronomia i fizyka
    • Ekologia
    • Komputery
    • Motoryzacja
    • Architektura
    • Koncepcje
    • Twórczość i sztuka
  • Redakcja
StartKoncepcjeSztuczna Inteligencja tworzy wirtualne miasto
Poprzednie Następny

Sztuczna Inteligencja tworzy wirtualne miasto

Autor: Redakcja , Styczeń 1, 2019

Projektantom wirtualnych światów wyrasta pod nosem konkurencja. Jest nią sztuczna inteligencja, która po odpowiednim treningu nauczyła się tworzyć pierwsze wirtualne miasta.

Stworzenie ogromnych, wirtualnych światów, jakie mamy szansę podziwiać w takich hitowych produkcjach jak Red Dead Redemption 2, czy też kolejne odsłony serii Assassin’s Creed wymagają wytężonej i czasochłonnej pracy całych zespołów developerów. Czy w przyszłości odciąży ich nieco AI opracowana przez Nvidia?

 

Opracowana przez specjalistów od kart graficznych sztuczna inteligencja udowodniła na konferencji NeurIPSA w Montrealu, że potrafi samodzielnie tworzyć wirtualne krajobrazy miejskie. Dokonała tego wykorzystując dwa narzędzia: silnik graficzny autorstwa Nvidia oraz przetworzone za pomocą technologii deep learning (głębokie uczenie – jeden z algorytmów z szerokiego spektrum metod uczenia) materiały filmowe pokazujące różne miasta.

 

Rezultatem tego połączenia była prosta gra, pozwalająca na krótką przejażdżkę po wygenerowanym przez krzemowy umysł mieście. Zawierała sporo błędów i jak przyznaje wiceprezes działu deep learning Nvidia Bryan Catanzaro, był to raczej tylko „dowód na to, że tę ideę można rzeczywiście zrealizować, niż grę, w którą można z przyjemnością pograć”.

 

Niewykluczone, że w przyszłości tego rodzaj SI zostanie zaprzęgnięta do prac nad nowymi grami. Nie liczmy tylko, że nastąpi to w ciągu roku czy dwóch: jak uważa Cantazaro, mogą minąć nawet „dekady”, nim do tego dojdzie.

 

https://futurism.com/ai-dreams-trippy-video-games-based-real-life

Komentuj, oceniaj bądź z nami
(Visited 82 times, 1 visits today)

Tagi: gry, symulacje wirtualne, sztuczna inteligencja

Poleć!
Tweet

Redakcja

O autorze

Redakcja serwisu MAXMANIA.pl portalu popularno -naukowego. Grupa pasjonatów, ekspertów pragnących przedstawić nieodkryte obszary nauki, unikatowe technologie, niepowtarzalne koncepcje.

Podobne artykuły

Smartfonowy gadżet zamienia świat w komputerową strzelankę

Jeżeli chodzi o gry wideo, rozszerzona rzeczywistość stanowi pewnego rodzaju alternatywę dla rz ...

Gry mogą być pomocne przy leczeniu urazów mózgu

Większości miłośników grania na komputerze bądź konsoli nie jeden raz przepowiadano za młodu, ż ...

W sieci czy w realu, nigdy więcej niż 150 przyjaciół

Człowiek, jako istota stadna, potrzebuje kontaktu z innymi ludźmi. Bywa, że potrzebujemy z kimś ...

Jak przenieść mimikę twarzy do wirtualnej rzeczywistości?

Hełmy VR takie jak Oculus Rift pomagają nam poczuć się, jakbyśmy wkroczyli do wirtualnego świat ...

Wsparcie techniczne

300-250

Popularne artykuły

Jak groźny jest włos w jedzeniu?Jak groźny jest włos w jedzeniu?Na czym polega tarot?Na czym polega tarot?

Tagi

astronomia badania bakterie biologia ciekawostki DNA dron drony drukarka 3D dzieci dziwactwa energia energia słoneczna facebook filmiki filmy Google gry Internet kosmos Mars medycyna MIT mózg nanotechnologia NASA odkrycia pojazd psychologia recenzja recenzje robot roboty robotyka samochody smartfony sztuka Słońce technologia telefony twórczość wideo woda youtube zdrowie
Copyright © 2013 MAXMANIA.pl Jawtemplates.com.
  • Polityka
  • Redakcja
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). Na tej stronie dane osobowe nie są przetwarzane Więcej