• Start
  • Kategorie
    • Nauka
    • Technologie
    • Medycyna i zdrowie
    • Astronomia i fizyka
    • Ekologia
    • Komputery
    • Motoryzacja
    • Architektura
    • Koncepcje
    • Twórczość i sztuka
  • Redakcja
  • Start
  • Kategorie
    • Nauka
    • Technologie
    • Medycyna i zdrowie
    • Astronomia i fizyka
    • Ekologia
    • Komputery
    • Motoryzacja
    • Architektura
    • Koncepcje
    • Twórczość i sztuka
  • Redakcja
StartPoradnikiJak zwiększyć konwersję za pomocą powiadomień push ...
Poprzednie Następny

Jak zwiększyć konwersję za pomocą powiadomień push?

Autor: Redakcja , Lipiec 24, 2019

Nowoczesne rozwiązanie, jakim jest powiadomienie push, pozwala na dotarcie do odbiorcy internetowego niemal bezpośrednio! Jest to ogromna zaleta tej formy reklamy, jednak czy z ich pomocą można wpływać na konwersję?

Dlaczego konwersja jest istotna?

Nie sposób bowiem wpływać na działania klientów bez komunikacji bezpośredniej. Tak dzieje się w przypadku powiadomień push, zwanych także push ad, które mają za zadanie ukierunkować wybraną ofertą klienta do kliknięcia w link i odwiedzenia tzw. landing page oraz do wykonania określonego działania. To właśnie ma kluczowe znaczenie, gdyż to konwersja jest wyznacznikiem tego, jak dobrze działa strona i oferowane produkty na odbiorców.

Czy reklamy push są skuteczne?

I tak, i nie. Generalnie trzeba umieć z nich korzystać, bo źle stworzone reklamy push mogą być problemem. Tylko pogorszą konwersję, gdyż będą przywoływały klientów do miejsc, w których nie zrobią tego, czego od nich się wymaga. Dlatego niezwykle istotne jest także to, by móc wykorzystywać push ad do poprawy konwersji. By tak się stało należy zadbać o trzy czynniki:

  • Dopasowanie tematyki do odbiorcy na podstawie jego aktywności,
  • Rozbudzenie ciekawości krótką informacją,
  • Kreowanie potrzeb.

Konwersja, a push ad

Dlatego reklamy push, które zostały dobrze przygotowane i podane w formie wzbudzającej zainteresowanie mają szansę stać się przyczynkiem do zwiększenia konwersji. Klient nie wie, że czegoś potrzebuje lub coś może mieć. Wyświetlenie powiadomienia push pozwala mu o tym przypomnieć i skłonić do kliknięcia w link i odwiedzenia strony. W ten sposób znajduje się tam, gdzie powinien, więc rozbudza swoją ciekawość i w efekcie jest w stanie wykonać określone działania, by skorzystać z oferty.

Dobrze przygotowana strona

Istotną rolę odegra tu także landing page, dlatego takie połączone działania dają maksimum możliwości dla zwiększenia konwersji sklepowej i zaciekawienia odbiorcy oraz skłonienia go do skorzystania z oferty.

Komentuj, oceniaj bądź z nami
(Visited 230 times, 1 visits today)

Poleć!
Tweet

Redakcja

O autorze

Redakcja serwisu MAXMANIA.pl portalu popularno -naukowego. Grupa pasjonatów, ekspertów pragnących przedstawić nieodkryte obszary nauki, unikatowe technologie, niepowtarzalne koncepcje.

Podobne artykuły

Jak uchronić się przed koronawirusem w domu?

Pandemia koronawirusa – to temat, który od niedawna jest na ustach wszystkich. Nowy wirus zmusi ...

Johannesburg – miasto na krańcu Afryki

Największa metropolia Republiki Południowej Afryki to miasto liczące sobie ponad 4 miliony mies ...

Jak to tak, można plagiatować – walcz o swoje prawa autorskie w sieci

Zawłaszczenia cudzego dorobku intelektualnego może obecnie dokonać każdy. Do upowszechnienia te ...

Mycie cystern za pomocą generatorów pary – czy warto?

Osoby zajmujące się transportem przeróżnych substancji w specjalnie przygotowanych do tego cyst ...

Wsparcie techniczne

300-250

Popularne artykuły

Diody prostownicze – czym są i gdzie się je stosuje?Diody prostownicze – czym są i gdzie się je stosuje?Montaż półek bez wiercenia – dlaczego warto i czego…Montaż półek bez wiercenia – dlaczego warto i czego najlepiej użyć?Find Face – nowy wymiar stalkowania?Find Face - nowy wymiar stalkowania?Rower terenowy, szerokooponowy tricykl pokona każdą trasęRower terenowy, szerokooponowy tricykl pokona każdą trasęJak groźny jest włos w jedzeniu?Jak groźny jest włos w jedzeniu?

Tagi

astronomia badania bakterie biologia ciekawostki DNA dron drony drukarka 3D dzieci dziwactwa energia energia słoneczna facebook filmiki filmy Google gry Internet kosmos Mars medycyna MIT mózg nanotechnologia NASA odkrycia pojazd psychologia recenzja recenzje robot roboty robotyka samochody smartfony sztuka Słońce technologia telefony twórczość wideo woda youtube zdrowie
Copyright © 2013 MAXMANIA.pl Jawtemplates.com.
  • Polityka
  • Redakcja
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). Na tej stronie dane osobowe nie są przetwarzane Więcej