Reklama w formie powiadomienia typu push to jeden z ostatnich hitów w e-marketingu. Na czym dokładnie polega web push advertising i dlaczego warto skorzystać z tej metody promocji on-line?
Z reklamą w powiadomieniach typu web push miał już do czynienia chyba każdy internauta. To rodzaj notyfikacji, która wyświetla się przy wejściu na nową stronę WWW lub przy korzystaniu z aplikacji i serwisów mobilnych.
Czym dokładnie jest push advertising, czyli reklama web push? Jak działa? W końcu, dlaczego warto ją wybrać?
Web push advertising – co to jest?
Reklama typu web push, czyli web push advertising to rodzaj reklamy on-line, która polega na prezentacji przekazu w formie notyfikacji – małych okienek wyświetlanych bezpośrednio przez przeglądarkę internetową.
Push czy web push to dzisiaj jedna z najpopularniejszych reklam on-line, która jest stosowana zarówno na komputerach stacjonarnych, jak również na urządzeniach mobilnych.
Jak działa reklama w powiadomieniach web push?
Reklama web push prosi najpierw o zgodę na prezentację przekazu reklamowego. Gdy wyrazimy zgodę na otrzymywanie notyfikacji tego rodzaju, reklamodawca przesyła nam różne informacje o swojej ofercie.
Reklamy typu push są wyświetlane bezpośrednio w wyszukiwarce internetowej, najczęściej w formie prostokątnych okienek z treścią i elementem graficznym. Po kliknięciu w reklamę, która wyświetliła się w powiadomieniu web push jesteśmy przenoszeni na stronę docelową reklamodawcy.
Dlaczego warto skorzystać z push advertising?
- Budowa bazy danej zawierającej wartościowe informacje o klientach.
- Błyskawiczna prezentacja przekazu reklamowego.
- Przystępne ceny realizacji kampanii marketingowej.
- Potwierdzona skuteczność – najwyższy poziom konwersji w mediach.
- Możliwość ominięcia filtrów antyspamowych na urządzeniach klientów.
Jak wdrożyć reklamy web push na swojej stronie?
Aby uzyskać najlepsze efekty, warto skorzystać z pomocy sprawdzonych rozwiązań, na przykład z PushAd. To kompleksowe narzędzie, które pozwala na zwiększenie sprzedaży już w ciągu 24 godzin.
Z PushAd można korzystać na najpopularniejszych platformach on-line, aby uzyskać jeszcze lepszą konwersję. Bez ponoszenia wysokich kosztów!
(Materiał sponsorowany)