• Start
  • Kategorie
    • Nauka
    • Technologie
    • Medycyna i zdrowie
    • Astronomia i fizyka
    • Ekologia
    • Komputery
    • Motoryzacja
    • Architektura
    • Koncepcje
    • Twórczość i sztuka
  • Redakcja
  • Start
  • Kategorie
    • Nauka
    • Technologie
    • Medycyna i zdrowie
    • Astronomia i fizyka
    • Ekologia
    • Komputery
    • Motoryzacja
    • Architektura
    • Koncepcje
    • Twórczość i sztuka
  • Redakcja
StartKoncepcjeDlaczego warto reklamować się poprzez powiadomieni ...
Poprzednie Następny

Dlaczego warto reklamować się poprzez powiadomienia web push?

Autor: Redakcja , kwiecień 26, 2019

Reklama w formie powiadomienia typu push to jeden z ostatnich hitów w e-marketingu. Na czym dokładnie polega web push advertising i dlaczego warto skorzystać z tej metody promocji on-line?

Z reklamą w powiadomieniach typu web push miał już do czynienia chyba każdy internauta. To rodzaj notyfikacji, która wyświetla się przy wejściu na nową stronę WWW lub przy korzystaniu z aplikacji i serwisów mobilnych.

Czym dokładnie jest push advertising, czyli reklama web push? Jak działa? W końcu, dlaczego warto ją wybrać?

Web push advertising – co to jest?

Reklama typu web push, czyli web push advertising to rodzaj reklamy on-line, która polega na prezentacji przekazu w formie notyfikacji – małych okienek wyświetlanych bezpośrednio przez przeglądarkę internetową.

Push czy web push to dzisiaj jedna z najpopularniejszych reklam on-line, która jest stosowana zarówno na komputerach stacjonarnych, jak również na urządzeniach mobilnych.

Jak działa reklama w powiadomieniach web push?

Reklama web push prosi najpierw o zgodę na prezentację przekazu reklamowego. Gdy wyrazimy zgodę na otrzymywanie notyfikacji tego rodzaju, reklamodawca przesyła nam różne informacje o swojej ofercie.

Reklamy typu push są wyświetlane bezpośrednio w wyszukiwarce internetowej, najczęściej w formie prostokątnych okienek z treścią i elementem graficznym. Po kliknięciu w reklamę, która wyświetliła się w powiadomieniu web push jesteśmy przenoszeni na stronę docelową reklamodawcy.

Dlaczego warto skorzystać z push advertising?

  • Budowa bazy danej zawierającej wartościowe informacje o klientach.
  • Błyskawiczna prezentacja przekazu reklamowego.
  • Przystępne ceny realizacji kampanii marketingowej.
  • Potwierdzona skuteczność – najwyższy poziom konwersji w mediach.
  • Możliwość ominięcia filtrów antyspamowych na urządzeniach klientów.

 

Jak wdrożyć reklamy web push na swojej stronie?

Aby uzyskać najlepsze efekty, warto skorzystać z pomocy sprawdzonych rozwiązań, na przykład z PushAd. To kompleksowe narzędzie, które pozwala na zwiększenie sprzedaży już w ciągu 24 godzin.

Z PushAd można korzystać na najpopularniejszych platformach on-line, aby uzyskać jeszcze lepszą konwersję. Bez ponoszenia wysokich kosztów!

(Materiał sponsorowany)

Komentuj, oceniaj bądź z nami
(Visited 171 times, 1 visits today)

Poleć!
Tweet

Redakcja

O autorze

Redakcja serwisu MAXMANIA.pl portalu popularno -naukowego. Grupa pasjonatów, ekspertów pragnących przedstawić nieodkryte obszary nauki, unikatowe technologie, niepowtarzalne koncepcje.

Podobne artykuły

Jak zadbać o ogród po zimie

Wiosna to pora roku długo wyczekiwana przez miłośników pracy w ogródku. Zanim jednak będzie moż ...

Jak skutecznie odzyskać dane z dysku?

Czy to w wyniku ludzkiego błędu, czy uszkodzenia urządzenia, dane zapisane na dysku mogą zostać ...

Jakie labolatorium wybrać do przeprowadzenia testów EMC? - poradnik

Tworzymy modną stylizację na Boże Narodzenie 2020

Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Chcemy go spędzić wśród najbliższych, w radosnej i ...

Wsparcie techniczne

300-250

Popularne artykuły

Wojskowy pojazd, który jest ciężarówką, helikopterem…Wojskowy pojazd, który jest ciężarówką, helikopterem i łodziąNaukowcy dowodzą, że człowiek potrafi przewidywać przyszłośćNaukowcy dowodzą, że człowiek potrafi przewidywać przyszłośćCo wspólnego mają burza i ból głowy?Co wspólnego mają burza i ból głowy?Odkryto czarne błyskawiceOdkryto czarne błyskawiceAirRider – nowoczesny poduszkowiec z hybrydową…AirRider - nowoczesny poduszkowiec z hybrydową konstrukcją kadłuba

Tagi

astronomia badania bakterie biologia ciekawostki DNA dron drony drukarka 3D dzieci dziwactwa energia energia słoneczna facebook filmiki filmy Google gry Internet kosmos Mars medycyna MIT mózg nanotechnologia NASA odkrycia pojazd psychologia recenzja recenzje robot roboty robotyka samochody smartfony sztuka Słońce technologia telefony twórczość wideo woda youtube zdrowie
Copyright © 2013 MAXMANIA.pl Jawtemplates.com.
  • Polityka
  • Redakcja
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). Na tej stronie dane osobowe nie są przetwarzane Więcej